نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

بلاتر: به خاطر 2 اتفاق خوب به ایران آمدم



رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: به خاطر دو اتفاق خوبی که رخ داد به دعوت کفاشیان پاسخ مثبت دادم.

  
  سپ بلاتر در افتتاحیه همایش علم و فوتبال گفت: باعث افتخار بنده است که در اینجا و در دومین کنگره علم و فوتبال در تهران شما را ملاقات می‌کنم. وقتی وارد این اتاق شدم خبرنگاران دلیل حضورم در ایران را از من سؤال کردند.

به گزارش فارس، وی افزود: می‌خواستم دعوت فدراسیون ایران را پاسخ بدهم که دو سال گذشته علی کفاشیان از من دعوت کرده بود. دوست داشتم همیشه این دعوت را قبول کنم اما این به زمان مناسبی موکول شد که دو اتفاق در ایران افتاد و باعث شد مردم به خیابان‌ها بریزند. اولین اتفاق انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی بود که به این خاطر این مسئله را تبریک می‌گویم و دومین مسئله صعود ایران به جام جهانی بود. فراموش نکنید در سال 98 نیز ایران به جام جهانی صعود کرده بود و تجربه سه دوره حضور دارد. در آن جام یک بازی بسیار مهم رخ داد و آن مسابقه در شهر لیون بود. جام جهانی سرلوحه تمام مسابقات در جهان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد