نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کرسپو: مسی را به مارادونا ترجیح می‌دهم




هرنان کرسپو، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا را به دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال کشورش، ترجیح می دهد.

 
مسی در 9 سالی که برای بارسا بازی می کند، 4 بار برنده توپ طلا شده و 21 جام مختلف به دست آورده اما نتوانسته با تیم ملی آرژانتینی به هیچ افتخاری دست پیدا کند.

با این وجود، وقتی یک هوادار از کرسپو پرسید که از بین مسی و مارادونا، کدام بهتر هستند، کرسپو بلافاصله از ستاره بارسا نام برد.

او گفت:" من با دیه گو مارادونا بزرگ شدم. او برای من یک الگو بود اما من با مسی هم در تیم ملی آرژانتین بازی کردم.

مسی یا مارادونا؟ من مسی را ترجیح می دهم اما هرگز نمی توان تاریخ را فراموش کرد."
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد