نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

بلاتر: قصد دخالت در سیاست‌های ایران را ندارم




رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال تاکید کرد به هیچ عنوان قصد دخالت در سیاست‌های ایران را ندارد.

  
سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) که سفری 2 روزه به کشورمان داشت پس از ملاقات با دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران و مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته (پنج‌شنبه) با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران هم ملاقات داشت.

به نقل از تسنیم، خبرگزاری فرانسه گزارش داد سپ بلاتر از مسئولان رده بالای ایران درخواست کرده تا ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 میلادی به اجرا درآمده است، لغو شود. رئیس فیفا همچنین اشاره کرد که معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران نیز جزو افرادی بوده که مسئله حضور بانوان در ورزشگاه را مطرح کرده است.

بلاتر با تاکید بر اینکه قصد دخالت در سیاست‌های ایران را ندارد، در این خصوص گفت: من این فرصت را پیدا کردم تا با معاون رئیس جمهور (خانم ابتکار) صحبت کنم که سعی دارد یکی از قوانین فرهنگی این کشور را تغییر دهد تا بانوان نیز همانند آقایان فرصت حضور در مسابقات فوتبال را پیدا کنند. من هم این موضوع را به علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران انتقال دادم و او هم به من گفت که این موضوع را در مجلس مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: قصد دخالت در سیاست‌ها و تغییر قوانین ایران را ندارم اما به عنوان رئیس فیفا و مدافع فوتبال در کشورهای اسلامی در خواست خود را در این زمینه به مقامات سیاسی ایران ارائه کردم.

خبرگزاری کانادا هم گزارش داد رئیس فیفا در ملاقاتی که با مسئولان سیاسی و ورزشی ایران داشته از آنها درخواست کرده تا ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را لغو کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد