نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

سرمربی تایلند: ایران از هر لحاظ از ما بهتر بود




جاتوپاتارپونگ معتقد است تیمش به خوبی از موقعیت هایی که داشتند، استفاده نکردند.

  سوراچی جاتوپاتارپونگ، سرمربی تیم ملی تایلند، با قبول مسئولیت شکست تیمش مقابل تیم ملی ایران، اعلام کرد که حریف کاملا برتر و شایسته پیروزی بوده است.

او در پایان این دیدار که با گل های دژاگه، قوچان نژاد و جهان بخش، 3-0 به سود ایران به پایان رسید، به به گزارش گل، خبرنگاران گفت:" ما فشار زیادی به خودمان وارد کردیم؛ کاری که نباید انجام می دادیم.

باید تایید کنم که ایران از هر لحاظ بهتر از ما بود. آنها برخلاف ما از همه موقعیت های شان استفاده کردند.

به عنوان یک مربی، من هستم که باید مسئولیت این نتیجه را بپذیرم. من ترکیب تیم را انتخاب کردم و آنها بهترین بازی شان را به نمایش گذاشتند.

ما باید برای دو دیدار بعدی بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم. این تنها راه برای رسیدن به جام ملت های آسیاست."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد