نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کی‌روش: نمی‌خواستیم برابر لبنان بازی کنیم




سرمربی تیم ملی ایران گفت: نمی‌خواستیم برابر لبنان بازی کنیم چون امروز روز غمگینی برای مردم لبنان و دیگر مردم دنیا بود.

  کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از برتری 4 بر یک ایران برابر لبنان در حالی که اعلام شد زمان کنفرانس تنها 10 دقیقه است، گفت: من می‌خواهم 20 تا 30 دقیقه صحبت کنم. ما نمی‌خواستیم این بازی را انجام دهیم چون امروز روز غمگینی برای مردم لبنان و دیگر مردم دنیا بود.

به گزارش تسنیم، وی با ناراحتی افزود: من از طرف تیم ملی ایران اتفاق امروز را به بازماندگان تمام کسانی که در این اتفاق کشته شدند تسلیت می‌گویم. این اتفاق تراژدیک و تلخ بود. ما برای مردم اهمیت قائل هستیم و امروز به خاطر شخصی که تصمیم گرفت این دیدار انجام شود مجبور شدیم به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: قرار نیست هیچ‌گونه جشنی بگیریم و شادی کنیم چون امروز واقعا روز تلخی بود. از فرصت استفاده می‌کنم و باز هم به تمام بازماندگان حادثه تلخ امروز تسلیت می‌گویم. قبل از انجام بازی به من گفتند فضای استادیوم امن است و من هم از نیروهای امنیتی تشکر می‌کنم و هیچ شکی نداشتم که فدراسیون لبنان بهترین تصمیم را می‌گیرد.

کی‌روش تصریح کرد: از همه سازمان‌های امنیتی تشکر می‌کنم ولی در فوتبال تنها امنیت مهم نیست، در فوتبال احساسات و احترام به یکدیگر هم اهمیت دارد. ما دوست نداشتیم امروز بازی کنیم ولی مجبور شدیم در این دیدار به میدان رویم. امشب فقط بازی را بردیم و هیچ صحبتی درباره خوشحالی و جشن پیروزی ندارم.

وی در مورد اینکه هدفش بعد از صعود ایران به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا چیست، گفت: راه طولانی داریم و باید این مسیر را طی کنیم. هدف من ادامه دادن مسیر و مقابله با کسانی است که تصمیم اشتباه می‌گیرند و باید برابر آنها بایستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه کدام بازیکنان نظر او را جلب کرده‌اند، اظهار داشت: تمام بازیکنان خوب بوده‌اند. هیچ‌کدام نمی‌خواستند این بازی برگزار شود اما با این وجود با روحیه خوبی وارد زمین شدند و خوب بازی کردند. بنابراین همه بازیکنان نظر من را جلب کردند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که از حوادث پیش آمده در بیروت ترسیده بودید، گفت: بازیکنان ما همه فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستند. من خودم سال‌ها پیش در سال 1975 در ارتش حضور و تجربه انقلاب را هم داشته‌ام. امروز باید کسانی که این تصمیم اشتباه را گرفتند و دستور برگزاری مسابقه را دادند زن و بچه خودشان با اتوبوس به ورزشگاه می‌آمدند اما این اتفاق نیفتاد.

وی خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود تصریح کرد: ببین پسرم! من خودم ترسیده بودم چون انسان هم شجاعت و هم ترس دارد. امروز در ورزشگاه پر از تانک بود و کسانی که اسلحه AK47 در دست داشتند؛ ما واقعا ترسیده و تحت تاثیر قرار گرفته بودیم. فوتبال برای هواداران است اما امروز به جای تماشاگران هواداران فوتبال نیروهای امنیتی و افراد مسلح در ورزشگاه بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد