نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

دی‌بوئر: بارسا بدون مسی هم فوق‌العاده است



فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس، به بازیکنانش هشدار داد که بارسلونا حتی بدون لیونل مسی هم تیم بسیار خطرناکی است.

  آبی و اناری ها در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل آژاکس به پیروزی 4-0 رسیدند و این هفته قرار است در دیدار برگشت میهمان این تیم باشند؛ دیداری که ستاره آرژانتینی در آن حضور ندارد.

اما دی بوئر معتقد است حتی بدون مسی، بارسا باز هم توان شکست دادن هر حریفی را دارد.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت" ما می خواهیم در گروه دوم شویم اما بارسا حتی بدون مسی، در دیدارهای اخیرش در لالیگا و چمپیونزلیگ امتیازهای کمی را از دست داده است. آنها بدون مسی هم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارند.

امیدوارم بتوانیم بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم، خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. من همیشه روی بازی تیمم تمرکز دارم و اگر خوب کار کنیم، می توانیم به نتیجه خوبی برسیم. انتظار دارم که دیداری تماشایی را شاهد باشیم زیرا هر دو تیم دوست دارند هجومی و رو به جلو بازی کنند.

فلسفه ما مشابه بارساست. ما تکنیکی بازی می کنیم و می خواهیم فوتبالی هجومی به نمایش بگذاریم. ما همیشه بیشتر تهاجمی فکر می کنیم تا تدافعی و این در دو تیم مشابه است. من وقتی بازی می کردم هم به چنین سبکی عادت داشت و به عنوان مربی هم، چنین سبکی را دنبال می کنم. می خواهیم فردا این را نشان بدهیم.

بایرن مونیخ فصل گذشته نشان داد که با فشار وارد کردن روی بارسا و ارائه یک فوتبال مناسب، می توان بارسا را شکست داد. البته بایرن تیم فوق العاده ای است؛ ما با فلسفه خودمان بازی می کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد