نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

آگرو: مسی اول است، من دوم




مهاجم منچستر سیتی خود را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می‌داند. او خود را بعد از مسی بهترین می‌داند.

  
لیونل مسی در فصل جاری از دوران اوج خود به دور بوده است و آسیب دیدگی‌های پیاپی او باعث شده است تا شانسش برای کسب توپ طلا کم شود.

مسی چند هفته‌ای است به خاطر آسیب دیدگی دور از میادین است و به احتمال زیاد بازگشت او به مستطیل سبز هم چند هفته دیگر به طول انجامد تا احتمال دست یابی او به پنجمین توپ طلایش تنها دو ماه تا برگزاری مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 کاهش یابد.

به نقل از ایسنا، سرخیو آگرو ستاره منچستر سیتی با وجود آسیب دیدگی مسی همچنان او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می‌داند. او در سخنانی که روزنامه دیل میل انگلیس منتشر کرد گفت: هر چند رقابت سختی بین لیونل مسی ،کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری برای کسب توپ طلای سال 2013 وجود دارد اما من معتقدم که همچنان مسی بهترین در جهان است.

نکته جالب اینکه سرخیو آگرو خود را بعد از مسی بهترین بازیکن جهان می‌داند"‌بعد از مسی من بهترین بازیکن جهان هستم. در شرایط خوبی به سرمی‌برم و تلاش می‌کنم تا آمادگی خود را حفظ کنم. مدتها است که با مسی در رده‌های مختلف سنی فوتبال ملی آرژانتین هم بازی هستم. او را به خوبی می‌شناسم. مسی بهترین است.

آگرو در شرایط خوبی به سر می‌برد. او بازیهای زیبایی را برای منچستر سیتی به نمایش می‌گذارد. او با یازده گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. روزنامه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر از احتمال پیوستن این مهاجم آرژانتینی به بارسلونا نوشتند اما بعید به نظر می‌رسد که منچستر سیتی به راحتی دست بردار مهاجم خوب خود باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد