نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

دایی تهدید به کناره‌گیری از پرسپولیس کرد




سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر توهین کنندگان به دستیارانم پیدا و پیگیری نشود از پرسپولیس می‌روم.

   علی دایی پس از پیروزی دو بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و هردو برد می‌خواستند و هیچ تیمی دفاع نکرد. ذوب آهن خیلی خوب کار کرد و متاسفم که در این شرایط ذوب آهن قرار دارد و می‌دانم این تیم می‌تواند بالا بیایدنیمه دوم بد بازی را شروع کردیم و گل بچگانه خوردیم و در ادامه گل زدیم وسه امتیاز حساس را گرفتیم و دوباره در کورس قرار گرفتیم و دست بازیکنانم درد نکند خیلی تلاش کردند و از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده‌اند ولی در ابتدای مسابقه برخی تماشاگر نماها علیه دستیارانم توهین کردند و اگر این مسئله را پیگیری نشود و نتوانم با آن برخورد کنم در تیم نمی‌مانم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: متاسفم برای این تماشاگر نماها اگر این مسئله حل نشود و مشخص نشود چه کسانی به دستیارانم توهین کردند و در پرسپولیس نمی‌مانم.

متاسفم برای کسانی که اسم خودشان را خبرنگار گذاشته‌اند و چرا تلفن نمی ‌زنید که بببیند چه شده و بعد می‌نویسید که به ماشین دایی حمله شده است. ددو نفر در یک پژو سفید بودند که با یک پراید درگیر شدند و مقصر هم آنهایی بودن که مست بودند در پژو سفید بودند اسم خودتان را هم خبرنگار اسلامی گذاشته‌اید اما کارهایتان خلاف اسلام است و مجبور هستم که به عالم و آدم جواب پس بدهم و نیروی انتظامی باید با برهم زدگان نظم عمومی برخورد کنم. کاری هم از دستم برنمی‌آید و برای خودتان در خبرگزاری ها و شبکه‌های اجتماعی مطالب را می‌نوسیید که نمی‌دانم چه کنم می‌خواهید که یاد بدهید به ماشین دایی حمله کنند. مگر کشور قانون ندارد قانون دارد وخیلی راحت این مسایل قابل پیگیری شود.

وی در مورد صحبت‌ های مدیرعامل ذوب آهن گفت: آذری از دوستان صمیمی من است و برایش احترام خاصی قائل هستم و خودتان باید قضاوت کنید که حق با چه کسی بوده است و بازی با تراکتورسازی 5 دقیقه وقت اضافه گرفتند اما این بازی که خیلی وقت اضافه نداشت شش دقیقه وقت گرفته شد و اگر این بازی 6 دقیقه وقت تلف شده بازی با تراکتروسازی باید 15 دقیقه وقت گرفته می شد.

وی ادامه داد: در منطقه فنی خودم ایستادم و داور چهارم می‌گوید طبق قانون با تو برخورد می‌کنم من یکبار حق گفته‌ام و این همه هجمه درست شد و مردم همه مسایل را خیلی شفاف و روشن متوجه مسایل می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد