نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

نصرتی: امیدوارم به جام جهانی بروم





مدافع تراکتورسازی تاکید کرد که تشویق هواداران این تیم به سبک اروپایی‌ها هیچ ایرادی ندارد.

  محمد نصرتی در خصوص تذکر فدراسیون فوتبال به تراکتوری ها بابت شیوه تشویق هواداران این تیم  در گفت و گو با خبرنگار تسنیم گفت: واقعا شنیدن برخی حرف ها خیلی تعجب آور است و نمی دانم چرا به این موضوع ایرادی گرفته اند. همه جا می گویند خیلی خوب است که در استادیوم ها شور و هیجان وجود داشته باشد و وقتی سبک خاصی به وجود می آید جلوی حاشیه ها هم گرفته می شود. به نظر من تشویق بوندسلیگایی هواداران ما هیچ ایرادی ندارد و نباید بی جهت در این مورد به ما تذکر بدهند.

او در ادامه در خصوص دیدار حساس با سپاهان عنوان کرد: بازی بسیار مهمی در پیش داریم و سپاهان هم یکی از حریفان مستقیم ما برای رسیدن به قهرمانی است. اگر می خواهیم شانس خود را بالا ببریم باید 3 امتیاز را بگیریم خصوصا اینکه در بازی قبلی 2 امتیاز حساس از دست دادیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و باید باهوش بازی کنیم. امیدوارم تساوی مقابل ذوب آهن را در این مسابقه جبران کنیم.

نصرتی در خصوص شانس قهرمانی تیمش خاطرنشان کرد: ما هم مثل دیگر مدعیان شانس داریم و آنقدر از لحاظ فنی خوب هستیم که روی قهرمانی حساب کنیم. فقط برای قهرمانی نباید گل مفت بخوریم، متاسفانه در بعضی از بازی ها گل هایی می خوریم که اصلا جالب نیست. در نیم فصل دوم نتیجه گرفتن سخت تر می شود و باید خیلی حواس مان جمع باشد که کمتر اشتباه کنیم.

نصرتی در خصوص شانس خودش برای دعوت مجدد به تیم ملی و حضور در جام جهانی گفت: دوست دارم دومین جام جهانی را تجربه کنم و فکر می کنم شرایط خوبی دارم. در این خصوص کادر فنی تیم ملی تصمیم گیرنده است ولی امیدوارم به جام جهانی بروم و برای دومین بار این تورنمنت را تجربه کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد