نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

عابدینی: وقت کری‌خوانی برای فتح‌الله‌زاده نیست




مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: به بازیکنان گفتم بعد از بازی با استقلال پیگیر دریافت حق و حقوقتان باشید.

  
امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعیت داماش و اینکه چطور شد بازیکنان راضی به حضور مقابل استقلال شدند، گفت: شب گذشته مهدی تاج با من تماس گرفت و گفت 50 میلیون تومان قرض کن و تیم را به تهران بیاور من از حساب درآمدهای داماش در سازمان لیگ این پول را به شما می‌دهم. من به او گفتم بحث 20میلیون و 50میلیون نیست. بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند و شرایط مالی باشگاه خوب نیست. در نهایت بعد از صحبت‌های تاج با بازیکنان جلسه گذاشتم و گفتم شرایط اینگونه است. به نظر من مقابل استقلال بازی کنید و بعد از این بازی لیگ 12 روز تعطیل است. در این 12 روز به دنبال حق و حقوقتان باشید و به آنها گفتم که من هم نمی‌توانم با چنین شرایطی کار کنم باید وضعیت مالی باشگاه سامان پیدا کند.

وی ادامه داد: باشگاه باید حساب و کتاب بازیکنان را مشخص کند و اینکه چقدر به آنها بدهکار است تا هرکسی که باشگاه را در اختیار گرفت بیرون باشگاه را پرداخت کند، ما همچنین نامه‌ای به سازمان لیگ می‌نویسیم تا بازیکنان بدون آنکه نیازی به شکایت داشته باشند بتوانند بخشی از حق و حقوقشان را از باشگاه بگیرند. من این حرف‌ها را شب گذشته به بازیکنان زدم و آنها را قانع کردم که مقابل استقلال بازی کنند البته یکی دو بازیکن به شدت مخالف بودند اما در نهایت بازیکنان تصمیم گرفتند مقابل استقلال به میدان بروند.

عابدینی تصریح کرد: می‌توان بازیکن را با زور و تهدید به میدان فرستاد اما آن بازیکن دیگر بازیکن نیست. بازیکنان ما اجرت می‌گیرند اما اجیر نیستند. باید حق و حقوق آنها پرداخت شود. بازیکنان داماش نه 30درصد ابتدای فصل را گرفتند و نه 30درصد نیم‌فصل را دریافت کردند. ما قطره‌چکانی به آنها پول داده‌ایم. در نهایت قرار شد بعد از بازی با استقلال که لیگ 12 روز تعطیل است بازیکنان پیگیر حق و حقوقشان باشند و ما هم دیگر هیچ ادعایی نداریم.

عابدینی در مورد اینکه آیا با مسئولان استان جلسه‌ای خواهد داشت یا نه، گفت: با شرایطی که باشگاه دارد نه من و نه هیچ احدالناس دیگری نمی‌تواند این باشگاه را اداره کند. چهارشنبه با استاندار جلسه‌ای داریم تا وضعیت داماش بررسی شود و برای مشکلات باشگاه راه حلی پیدا کنیم. سه‌شنبه هم با برخی دوستان جلسه دارم تا شاید بتوانیم مسائل را حل و فصل کنیم اما در یکی دو روز اخیر فقط مولایی مدیرکل ورزش استان به من تلفن زد و مسئولان دیگر تماسی نگرفتند.

عابدینی در مورد اینکه با توجه به این شرایط مقابل استقلال از پیش بازنده‌اید، گفت: نه البته من نمی‌گویم که ما برنده می‌شویم و استقلال را شکست می‌دهیم اما با توجه به نیروی جوانی که به تیم تزریق شده می‌گویم که مقابل استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و خوب بازی می‌کنیم به خصوص اینکه با صحبت‌هایی که در مورد بی‌پولی شده و بار روانی شکست از روی دوش بازیکنان برداشته شده معتقدم که مقابل استقلال شگفتی‌ساز خواهیم شد و تماشاگران بازی خوبی را خواهند دید. استقلال تیم بسیار بزرگی است اما به آنها می‌گویم بازی سختی مقابل ما دارند.

وی در مورد اینکه برای علی فتح‌الله‌زاده کری نمی‌خواهند گفت: نه الآن وقت کری‌خواندن برای فتح‌الله‌زاده نیست چون اگر تیم ببازد دیگر حریفش نمی‌شوم.

وی در مورد اینکه استقلال هم مثل داماش مشکلات مالی دارد، گفت: می‌گویند استقلال و پرسپولیس نباید پولی بگیرند در حالی که این دو باشگاه دولتی هستند و باید به آنها پول بدهند و ردیف و بودجه داشته باشند یا آنکه 5 سال استقلال و پرسپولیس را به عنوان بهره‌بردار به مدیران پرسپولیس و استقلال بدهند و بعد از 5 سال هم باشگاه را به آنها واگذار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد