نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

دهنوی: بدترین روز زندگی‌ام را سپری کردم



هافبک تیم پرسپولیس گفت:باید جای من باشید تا بدانید چه شرایطی را تحمل می کنم.

   قاسم دهنوی درباره اینکه پس از بازی پرسپولیس مقابل ملوان اظهاراتی را علیه دبیر کل فدراسیون فوتبال بیان کرد اظهار داشت:من امروز بدترین روز زندگی ام را سپری کردم و واقعا پس از مسابقه ناراحت بودم.برایم سخت بود که در آن شرایط که می خواستم وارد زمین شوم این مشکل برایم به وجود بیاید.

به گزارش اوج، وی ادامه داد: از نبی عذرخواهی می کنم و نیتی روی صحبت هایم نداشتم.من هرگز از او بدی ندیده ام و حتی در تیم ملی هم که بودم به من لطف داشتند.شرایط خاصی که در بازی برایم اتفاق افتاد باعث شد آن صحبت ها را بیان کنم و اگر برداشت بدی از این حرف ها شده است عذرخواهی می کنم.

هافبک پرسپولیس افزود:باید جای من باشید تا بدانید چه شرایطی را تحمل می کنم.4 بازی است که فرصت همراهی پرسپولیس را پیدا نکرده ام و این مساله آزارم می دهد.

دهنوی تاکید کرد:علی دایی خیلی به من لطف دارد و در این مدت هم کمک زیادی کرد.خوشبختانه مشکل فنی ندارم و امیدوارم این مسائل تمام شود و بتوانم دوباره در خدمت پرسپولیس باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد