نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

برنامه 5ساله جلالی درتراکتورچه شد ؟



حمیدزینی زاده مدیرعامل سابق تراکتور گفت :قرار بودبعد از رفتن من جلالی برنامه 5ساله خود را اجرا کند. هدف هیئت مدیره از این کار چه بود ؟

  حمید زینی زاده گفت :من به مسائل قبل کاری ندارم وبه عنوان هوادار برای تیم تراکتور ارزوی موفقعیت می‌کنم .

به گزارش پانا، وی خاطر نشان کرد:من استعفای خود را به هیئت مدیره تقدیم کردم وهیئت مدیره بدون معطلی استعفای بنده را قبول کردند .

قرار بود اقای جلالی برنامه 5ساله خود را در تیم تراکتور ارائه دهند اما چه شد؟ فکر کنم ایشان در جایی دیگری برنامه خود را ادامه دهند ومن نمی دانم چرا هیئت مدیره این کار را انجام داد.

وی افزود : فوتبال ما در یک چالشی افتاده است که نیاز به کمک وزارت ورزش دارد واگر همه به هم کمک نکنیم وضع از این بدتر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد