نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

شریفی: حاشیه‌سازی برای الهلال گران تمام شد




مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که تیمش در مصاف با الهلال با هوش عمل کرده و با بازی انتحاری به دنبال پیروزی نبوده است.

  
مهدی شریفی در خصوص دومین گلش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که مقابل الهلال به ثمر رسید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: انگیزه بالایی برای بازی داشتم و لطف خدا هم شامل حالم شد تا توانستم دروازه الهلال را باز کنم. خوشحالم که یکی از 3 گل حساس تیمم مقابل الهلال را به ثمر رساندم و در پیروزی سپاهان شریک بودم.

به نقل از تسنیم، وی در ادامه افزود:‌ قبل از بازی با الهلال با خودم عهد کرده بودم که باید در این بازی گل بزنم. خدا را شکر می‌کنم که به من کمک کرد تا خواسته‌ام را عملی کنم و دومین گل آسیایی خود را در دومین بازی‌ام به ثمر برسانم. در این بازی پیروز شدیم، چون برخلاف بازی با السد انتحاری بازی نکردیم. در بازی مقابل الهلال هوشیار عمل کردیم و 3 امتیاز حساس بازی را نیز به دست آوردیم.

مهاجم 22 ساله سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و جدا از گل‌های اتفاقی که از الهلال دریافت کردیم به مراتب بهتر از تیم پرافتخار عربستانی نشان دادیم. در این بازی مستحق برد و کسب 3 امتیاز بودیم که به آن نیز رسیدیم. این برد موجب شد باخت به السد را فراموش کنیم و برای موفقیت و صعود امیدوار بمانیم.

شریفی تاکید کرد: باخت به السد فشار زیادی را به کادر فنی و بازیکنان وارد کرده بود اما برتری مقابل الهلال فشار را از روی تیم ما برداشت و موجب شد باخت به السد را فراموش کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران باشگاه الهلال با بیان مسائل مختلف سعی داشتند حاشیه‌های زیادی را برای ما به وجود بیاورند غافل از اینکه این موارد فقط باعث می‌شود انگیزه و عزم ما برای شکست آنها بیشتر شود و در واقع حاشیه‌سازی‌ها برای خودشان گران تمام شد و نتیجه‌اش را نیز با باخت گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد