نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

آزمون: پیشنهاد آرسنال باعث افتخار است




مهاجم ایرانی تیم روبین کازان می‌گوید دوست ندارد فعلا به پیشنهاد آرسنال فکر کند.

  
سردار آزمون که با پیشنهاد دو میلیون یورویی باشگاه آرسنال روبه‌رو شده درباره این پیشنهاد گفت: واقعا خوشحالم. دریافت چنین پیشنهادی برای من باعث افتخار است و خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

به نقل از ایسنا، وی افزود: با این حال در وضعیت فعلی تمام فکر و ذکر من روبین‌کازان و بازی‌های آینده است. بعد از پایان بازی‌هایم در روبین کازان به این پیشنهاد فکر می‌کنم.

آزمون در پایان درباره اینکه حضور در جام جهانی کمک خواهد کرد بازیکنانی مثل شما بیشتر در چشم باشند گفت: حتما همینطور است. تمام تلاشم این است که با تیم ملی به جام جهانی بروم. اول به فکر موفقیت تیم ملی کشورم هستم و بعد از آن تلاش می‌کنم جایگاه خوبی را در فوتبال اروپا پیدا کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد