نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

خداحافظی اشلی‌کول از چلسی و بازی‌های ملی




مدافع با تجربه‌ی چلسی از بازیهای ملی خداحافظی کرد او خداحافظی خود با چلسی را هم پس از دیدار برابر کاردیف اعلام کرد.

  اشلی کول مدافع چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس از بازیهای ملی خداحافظی کرد.

به نقل از ایسنا، کول در صفحه‌ی اجتماعی خود در توییتر نوشت: روی هاچسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در تماسی که با من داشت گفت می‌خواهد در جام جهانی از بازیکنان جوان استفاده کند . من هم با نظر او موافق هستم. بهتر است از بازیهای ملی خداحافظی کنم. دیگر زمان خداحافظی فرا رسیده بود.

او افزود: تیم بسیار خوبی دارم و بر این باورم که می‌توانیم در برزیل موفق شویم. من هم همچون هر انگلیسی طرفدار تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم که در برزیل نتایج خوبی به دست آورم. از همه تشکر می‌کنم. پینز و شاو دو بازیکن جوان بسیار خوب هستند. آنها آینده‌ی فوتبال انگلیس به شمار می‌آیند. من 107 بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال انگلیس انجام دادند و این برایم افتخار بزرگی است. خداحافظی از بازیهای ملی تصمیم بسیار سختی بود. چه من باشم و چه نباشم مهم تیم ملی است وباید از آن حمایت کنیم.

اشلی کول در دیدار برابر کاردیف سیتی در ترکیب چلسی به میدان رفت؛دیداری که آخرین بازی او با پیراهن آبی-پوشان لندن بود" هر چه بود تمام شد از اینکه برای چلسی بازی کردم بسیار خوشحال هستم . طرفداران چلسی بسیار با من خوب بودند لحظات خوبی را با این تیم پشت سرگذاشتم"

اشلی کول از دوتیم منچستر سیتی و لیورپول پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد یکی از این دو تیم خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد