نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

دژاگه: می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم





هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که این تیم می‌تواند در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل شگفتی‌ساز شود.

   اشکان دژاگه در پاسخ به این سوال که « وقتی قرعه کشی انجام شد، نگاه ها به سمت آرژانتین بود و مسی اما ظاهرا در این اردو دیدیم همه نگاه‌ها به نیجریه و بازی اول است»، اظهار داشت: ما نباید فقط به آرژانتین نگاه کنیم. هر 3 تیم قوی هستند؛ ما باید تلاش کنیم و بازی خودمان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازی اول خیلی مهم است؛ همیشه همین طور بوده اگر خوب جلو بروی و خوب شروع کنی شرایط بهتر می شود. ان شاء الله همه با هم بازی خوبی انجام می‌دهیم.

هافبک ایرانی فولام در خصوص مدعی نبودن ایران در گروه F خاطرنشان کرد: در فوتبال امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. من تیم خودمان را خوب ارزیابی می‌کنم؛ از زمانی که از تیم فولام به اردوی تیم ملی پیوستم عملکرد کادر فنی و بازیکنان را خوب دیده‌ام.

وی اضافه کرد: همه نفرات ما خوب هستند و این فرصت را داریم که در جام‌جهانی شگفتی خلق کنیم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که تمایل دارد در تیم ملی در کدام پست به میدان برود، گفت: ما اینجا همه یک تیم هستیم. مهم این نیست که من به چه چیزی علاقه دارم و دوست دارم که جلو بازی کنم یا در خط دفاعی بلکه ما باید همه با هم حمله کنیم و همه به دفاع روی بیاوریم.

وی افزود: اگر لیگ قهرمانان را ببینید، متوجه خواهید شد که همه به اهمیت دفاع کردن تا چه حد پی برده‌اند. مقابل نیجریه هم همه باید حمله کنیم و همه با هم دفاع کنیم و امیداورم بتوانیم همه با هم نیجریه را ببریم.

اشکان دژاگه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، گروهی از پلیس‌ها در سائوپائولو از تیم ملی ایران محافظت می‌کنند و عده‌ای هم از آمریکا، نظر شما چیست؟، گفت: من برای فوتبال به این کشور آمده‌ام و کاری با مسائل حاشیه‌ای ندارم.

وی ادامه داد: از بازی در لیگ انگلیس لذت می‌برم. تلاش کرده‌ام که این تجارب را به هم‌بازی هایم در تیم ملی ایران منتقل کنم. همیشه آرزویم بازی در لیگ برتر انگلیس بود و اگر بازیکنان از من سوالی در مورد لیگ انگلیس بپرسند، پاسخ آنها را می‌دهم.

دژاگه گفت: فکر می کنم این برای تیم ملی خوب است که اطلاعات زیادی از تیم ملی وجود ندارد. آماده بازی با نیجریه هستیم و امیدوارم شگفتی‌ساز شویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به سقوط فولام از لیگ برتر انگلیس در این تیم خواهد ماند یا خیر، گفت: از اینکه در فولام بازی کردم، خیلی خوشحالم اما سقوط این تیم برایم ناراحت کننده بود. یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و باید ببینیم چه می‌شود. هر کسی دوست دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند، همه سعی‌ام را در فولام انجام دادم اما بازیکن ثابت نبودم. با آمدن ماگات به تیم شرایط برای من بهتر شد. جام‌جهانی هم فرصت خوبی است تا خودم را نشان دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد