نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کشی: داشتن مربی باتجربه بزرگترین سلاح ایران است


سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرد که داشتن سرمربی باتجربه بزرگترین سلاح تیم ملی فوتبال ایران است.

 
استفن کشی که تیمش به عنوان قهرمان آفریقا در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل باید با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین بازی کند، اظهار داشت: از استقبالی که در هتل از ما شد، بسیار خوشحال شدم زیرا انتظارش را نداشتیم و صبح خیلی زود به هتل رسیدیم اما آنها هنوز برای خوشامدگویی منتظر ما بودند.

وی ادامه داد: می‌توانیم بسیار بهتر شویم. این تیم جدیدی است. اکثر بازیکنان جوان هستند. هنوز در روند پیشرفت کردن قرار داریم. در دو سال می‌توانیم بسیار شویم. رویای من این است که تیم قدرتمندی برای مردم نیجریه بسازم و به این بازیکنان دلیلی برای فوتبالیست بودن بدهم. باید به بسیاری از بازیکنان نشان دهم که آنها می‌توانند روزی برای خودشان در فوتبال کسی بشوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه خاطرنشان کرد: اتحاد تیم بسیار مهم است زیرا من فکر می‌کنم اکثر تیم‌هایی که برای آنها در اروپا یا آفریقا بازی کردم، همیشه متحد بودند. من فکر می‌کنم این سلاح بزرگی است که من در تیمم دارم زیرا هرکسی که اینجاست برای دیگری می‌جنگد و برای دیگری بازی می‌کند که این عالی است. در تمام مدت زندگی‌ام به عنوان یک بازیکن فوتبال این را می‌دانستم و اکنون به عنوان مربی همین چیز را تجربه می‌کنم. این مسیری است که برای رسیدن به جام‌جهانی از آن عبور کردیم. توگو نیز در سال 2006 به جام‌جهانی صعود کرد زیرا متحد بودند.

وی اضافه کرد:‌ فوتبال هجومی را دوست دارم. معتقد نیستم که تیم باید به خط دفاعی بچسبد. تیم باید باز بازی کند و باعث شود که مردم به ورزشگاه بیایند. آنها پول زیادی خرج می‌کنند و باید ارزشش را داشته باشد.

کشی گفت:‌ اگر به اکثر بازیکنان آفریقایی نگاه کنید، اکثر آنها در اروپا بازی می‌کنند و مقابل بازیکنان اروپایی و آمریکای جنوبی بازی می‌کنند. تنها مشکل و تنها تفاوت کمبود تمرکز و کمبود انضباط در زمین است. نیجریه مدتی است که در جام‌جهانی به پیروزی نرسیده است. ما همیشه بازیکنان بزرگی داشته ایم و این به دلیل کمبود انضباط تاکتیکی و تمرکز است.

وی افزود: تجربیاتی که من دارم، فروشی نیستند. دعا می‌کنم که انیاما، یوبو، میکل اوبی این تجربیات را به تیم ملحق کند. جوانی خوب است اما ما می‌توانیم جوانی و تجربه را کنار هم جمع کنیم.

سرمربی تیم ملی نیجریه در خصوص رویارویی با ایران گفت: من فکر می‌کنم داشتن یک سرمربی باتجربه بزرگترین سلاح ایران است زیرا او تجربیات زیادی دارد و بازی را خیلی خوب می‌شناسد. ما باید برای بازی ایران متمرکز باشیم و کارمان را انجام دهیم. ایران را دست کم نمی‌گیریم زیرا آنها هم ما را دست کم نمی‌گیرند. باید با هرچه در توان داریم به میدان برویم. ایران سرمربی بسیار خوبی دارد و من مطئنم که بازیکنان خوبی هم دارند. ایران را خیلی خوب نمی‌شناسیم اما دوشنبه با آنها ملاقات می‌کنیم.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد