نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

هاجسون: از رونی ایراد نگیرید




سرمربی تیم ملی انگلیس پس از شکست تیمش برابر ایتالیا از عملکرد مهاجم منچستریونایتد دفاع کرد.

  
به دنبال شکست 2 بر یک تیم ملی انگلیس برابر ایتالیا در دومین دیدار از گروه D‌ جام جهانی 2014، روی هاجسون به دفاع از عملکرد وین رونی پرداخت و این موضوع را که مهاجم منچستریونایتد برابر آتزوری کم‌کاری کرده است، رد کرد.

رونی پاس تنها گل سه‌شیر را برای دنیل استوریج فرستاد اما پس از آن در چند صحنه دیگر ضعیف عمل کرد. این موضوع سبب شد که خبرنگاران عملکرد وی را زیر سؤال ببرند.

هاجسون در واکنش به این موضوع تأکید کرد که رونی همچنان یکی از مهره‌های کلیدی تیمش محسوب می‌شود. وی اظهار داشت: به نظر من این واقعاً بی‌رحمانه است که بگوییم رونی در سمت چپ تیم ما ضعیف کار کرد.

هاجسون که با شبکه BBC‌ گفت‌وگو می‌کرد، افزود: به نظر من رونی نه تنها ضعیف عمل نکرد بلکه بازی بسیار خوبی هم به نمایش گذاشت و با یک بازیسازی خوب زمینه‌ساز گل ما شد. می‌دانیم که می‌توانیم از رونی در پست‌های مختلفی استفاده کنیم و به نظر من او خودش هم از عملکردش راضی است. به نظر می‌رسد که برخی‌ها می‌خواهند طوری جلوه دهند که رونی در پست خودش عملکرد خوبی ندارد اما من اینطور فکر نمی‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد