نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

سوسیچ: مهار مسی غیر ممکن بود




سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: مهار لیونل مسی غیر ممکن بود.

  
سافت سوسیچ پس از شکست تیمش برابر آرژانتین در نخستین دیدار خود در جام جهانی اظهار داشت: بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا خیلی دشوار است و اینکه بدانیم در نوک خط حمله این تیم بازیکنی مثل مسی حضور دارد کار را سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: حضور مسی در یک تیم، آزمایشی برای خط دفاع هر تیمی است. آرژانتین از این پیروزی لذت برد و مطمئن هستم که سایر تیم‌ها را نیز به دردسر می‌اندازد. بوسنی نیز اولین دیدار خود در جام جهانی را تجربه می‌کرد و از این قاعده مستثنی نبود.

سرمربی تیم ملی بوسنی خاطرنشان کرد: مهار مسی کار دشواری است. من سعی کردم در طول 90 دقیقه با تاکتیک‌هایی که به کار گرفتم مسی را مهار کنم اما مهار او غیر ممکن بود. هدف ما این بود تا مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این جام مقاومت کنیم و البته موفق به این کار نیز شدیم.

سوسیچ عنوان کرد: به اعتقاد من اگر ما آن گل به خودی را نمی‌زدیم بازی روندی متفاوت به خود می‌گرفت. به هر حال از حالا خودمان را برای بازی روز شنبه برابر نیجریه آماده می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد