نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

آخرین اخبار بازی ایران و آرژانتین ; مارادونا : با حداقل سه گل ایران را می‌بریم

مارادونا: با حداقل سه گل ایران را می‌بریم


مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین، بیش از دو سال قبل، نتیجه بازی امشب میان ایران و آرژانتین را پیش‌بینی کرده است.

  گزیده گفت‌وگوی منتشرنشده روزنامه «فرهیختگان» با مارادونا در پی می‌آید:

* یک بار گفته بودید که مردم ایران در صف اول مبارزه با آمریکا هستند. درست است؟

الان هم می‌گویم که در صف اول هستند و به همین دلیل خیلی دوست دارم به ایران بیایم.

‌* به‌عنوان مربی یا توریست؟

به هر صورتی دوست دارم ایران را ببینم. همیشه هم به خلعتبری می‌گویم چرا یک بار مرا با خودت به تهران نمی‌بری؟

‌* با شما برای سرمربیگری تیم ملی ایران صحبتی شده بود؟ چون در رسانه‌های ایران صحبت از حضور شما بود ...

برای همه مربیان جهان گمانه‌زنی می‌شود که به چه تیم‌هایی می‌روند. برای من هم گمانه‌زنی‌هایی انجام شده بود اما به صورت مستقیم کسی با من حرف نزد.

‌* از خلعتبری راضی هستید؟ (آن زمان بازیکن تیم الوصل امارات بود.)

بازیکن فرز و تند و تیزی است. اگر 10 تای دیگر مثل او داشته باشید تیمتان به جام جهانی صعود می‌کند و می‌تواند تا مرحله یک‌چهارم نهایی برود. من خلعتبری را دوست دارم و همیشه بغلش می‌کنم.

* فکر می‌کنید اگر الان تیم آرژانتین مقابل تیم ایران قرار بگیرد بازی چند چند شود؟

من بازی تیم ایران را زیاد ندیده‌ام اما اختلاف حداقل سه گل است. سه گل گفتم که شما ناراحت نشوید.

‌* سوال آخر اینکه شما از اینکه با مسی مقایسه می‌شوید چه احساسی دارید؟ چه نظری دارید؟

مقایسه من و مسی درست نیست. ما در دو دوره متفاوت فوتبال بازی کرده‌ایم. می توانید مرا مثلا با کانی گیا مقایسه کنید. ما هم‌دوره بودیم، اما در کل مسی خوب است. خیلی خوب. خوب‌تر هم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد