نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

لیگ جهانی والیبال 2014 ; سرمربی‌لهستان: آزمایش مهمی در پیش داریم



سرمربی تیم والیبال لهستان در آستانه بازی با ایران گفت:‌ هر دو تیم برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی به پیروزی نیاز دارند و یک آزمایش مهم در انتظار بازیکنان دو تیم است.

  
  آنتیگا، سرمربی تیم ملی لهستان در آستانه بازی با ایران در لیگ جهانی والیبال اظهار کرد:‌ با توجه به شرایطی که دو تیم دارند و برای صعود تنها به پیروزی نیاز دارند، فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی خواهیم بود. همه ما می‌دانیم که ایران تیم خوبی است و خوب بازی می‌کند. یک آزمایش واقعی در انتظار هر دو تیم لهستان و ایران است.

وی افزود: من از وضعیت میزبانی و حضور در ایران رضایت کامل دارم. هنوز مدت زیادی از حضور ما در ایران نگذشته است اما در این مدت همه چیز خوب بوده است. متاسفانه تیم من در شرایطی به تهران آمده که ما سه مصدوم داشتیم. در طول این مسابقات یکی از بازیکنانم از ناحیه دست دچار شکستگی شد و دو نفر دیگر هم مصدوم شدند. به هر حال لیگ جهانی تورنمنت بسیار مهمی است و ما تلاش می‌کنیم تا در آن موفق باشیم و به جمع 6 تیم نهایی صعود کنیم.

آنتیگا در پاسخ به پرسش ایسنا درباره این که هدفش در سال 2014 چیست، اظهار داشت: لیگ جهانی تورنمنت بسیار مهمی است، اما ما تلاش می‌کنیم که خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در لهستان آماده کنیم. هدف ما موفقیت در مسابقات جهانی است که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در آنجا بهترین نتیجه را بگیریم اما همانطور که گفتم برنامه ما صعود به جمع 6 تیم برتر لیگ جهانی است.

سرمربی فرانسوی تیم لهستان در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت تیمش در مسابقات لیگ جهانی گفت:‌ شرایط نسبت به زمانی که من در تیم لهستان بازی می‌کردم تغییر کرده، حالا جدول هر گروه لیگ جهانی تفاوت‌هایی دارد. نمی‌توانم درباره وضعیت فعلی تیم فرانسه حرفی بزنم، اما امیدوار هستم که این تیم هم موفق باشد.

آنتیگا درباره نوسانات تیم لهستان در سال‌های اخیر پس از قهرمانی در لیگ جهانی 2011 و جام جهانی 2012 گفت:‌ من از سال 2014 هدایت لهستان را به عهده گرفتم، امیدوارم این تغییر نتیجه خوبی داشته باشد. یک قاعده کلی وجود دارد و آن هم این که تغییرات زیادی در مسابقات جهانی والیبال به وجود آمده و تیم‌های خوبی به والیبال جهان معرفی شده‌اند. شاید بیشتر نوسان تیم‌ها به همین دلیل باشد و دست کم از این زاویه به نتایج مختلف نگاه می‌کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد