نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

خسرو حیدری راهی آلمان می شود ؟

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تا یک هفته دیگر کارهایم برای پیوستن به تیم آلمانی انجام شود از استقلال می‌روم.
خسرو حیدری پس از ثبت قراردادش با استقلال در جمع خبرنگاران گفت :......

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تا یک هفته دیگر کارهایم برای پیوستن به تیم آلمانی انجام شود از استقلال می‌روم.
خسرو حیدری پس از ثبت قراردادش با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من یک هفته است که قراردادم را با استقلال تمدید کرده‌ام و امیدوارم سال خوبی در استقلال داشته باشم اما یک هفته دیگر هم وقت دارم که اگر وضعیتم با تیم باشگاهی آلمان هماهنگ شد به این کشور بروم اما امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید اگر در استقلال ماندم امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: افشارزاده هم در مصاحبه‌اش اعلام کرد که خوشحال می‌شود بازیکنی از استقلال به اروپا برود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

حیدری خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود من در وسط فصل از استقلال می‌روم صحت ندارد چراکه تیم‌های اروپایی نسبت به ایران دیرتر یارگیری می‌کنند و این مشکل بازیکنان ایرانی است اما افشارزاده‌هم پیش از این در جریان نبود و وقتی با او صحبت کردم با این موضوع مخالفتی نداشت.

وی در پایان گفت: پیشنهاد من از تیم هوفن‌هایم آلمان است البته از تیم فرانکفورت که از تیم بوندسلیگای 2 هست هم پیشنهاد دارم اما اگر 20 ساله بودم به این تیم می‌رفتم اما الان فقط اگر از بوندسلیگای یک پیشنهاد داشته باشم به آلمان می‌روم وگرنه در استقلال می‌مانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد