نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

حمایت مسی از کودکان غزه

مسی: من به قاتل کودکان کمک نمی‌کنم
اخبار خارجی - لیونل مسی با تکذیب شایعه حمایت مالی‌اش از رژیم صهیونیستی گفت: من یک پدر هستم و هرگز به کشوری که کودکان بی‌گناه را به راحتی به قتل می‌رساند، کمک نمی‌کنم.



متن خبر و عکس ها در ادامه مطلب . . .

  موج انزجار از جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی لیونل مسی را هم در بر گرفت و در حالی که شایعه کمک مسی به چند مرکز آموزش فوتبال در اسراییل به شدت دوستداران این ستاره فوتبال را آزار می‌داد، برنده توپ طلای جام جهانی 2014 برزیل هرگونه حمایت مالی از اسراییل را تکذیب کرد و گفت هرگز به قاتل کودکان کمک نمی‌کند.
 مسی با گذشت چند روز نسبت به شایعه کمک مالی‌اش به رشد فوتبال در اسراییل واکنش نشان داد و گفت: من اگر قصد کمک داشته باشم در آرژانتین مدرسه فوتبال و بیمارستان می‌سازم و به کودکان کشور خودم کمک می‌کنم. من یک پدر هستم و احساس پدرانی که فرزندان خود را در غزه بر اثر جنایات اسراییل از دست می‌دهند، درک می‌کنم. من تا به حال هیچ کمکی به دولت یا ورزش اسراییل نکردم و از این پس هم هرگز به کشوری که کودکان بی‌گناه را به راحتی به قتل می‌رساند، کمک نمی‌کنم.
 پیش از این نیز کریس رونالدو و جمعی از ستاره‌های فوتبال جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بودند.
 گفته‌های تازه مسی شادمانی طرفداران این ستاره بین‌المللی را به همراه داشت و دیروز و امروز فضای مجازی پر بود از فعالیت کسانی که گفته‌های کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین را به زبان‌های مختلف به اشتراک گذاشته و از او بابت حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد