نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

گفت وگوی تلفنی علی دایی با عادل فردوسی پور در برنامه 90

علی دایی در مصاحبه با برنامه نود در مورد آخرین شرایط پرسپولیس و محرومیت صادقیان صحبت کرد.
                                                                                                         دایی-محرومیت-صادقیان-خیلی-سنگین-است


 

 

به گزارش وبسایت نود، علی دایی در مورد محرومیت صادقیان اظهار داشت:"قبول دارم که حرکت صادقیان ناپسند و غیراخلاقی بود اما این محرومیت خیلی سنگین است. برخورد قهری در فوتبال ما تا کنون نتیجه بخش نبوده است. باید رایی صادر می شد که هم جریمه را در نظر بگیرد و هم بازیکن را به سمت مسیر صحیح هدایت کند."

دایی ادامه داد:"قانون باید برای همه یکسان باشد.چرا کرار جاسم پس از پرخاش به داور (در زمان حضور در تراکتور سازی) با محرومیتی کمتر نسبت به صادقیان مواجه شد؟ کار زشت باید تقبیح شود اما چرا کرار  با چنین محرومیتی مواجه نشد؟"

وی در مورد مقایسه محرومیت صادقیان با محرومیت چهار ماهه لوئیز سوارز به علت گاز گرفتن کیه لینی یا محرومیت یازده جلسه ای دی کانیو پس از هل دادن داور در لیگ انگلیس اظهار داشت:"لوئیز سوارز سه بار یک حرکت را تکرار کرد و به همین علت با محرومیتی شدیدتر مواجه شد اما این اولین باری بود که صادقیان به داور پرخاش می کرد. محرومیت دی کانیو را با صادقیان مقایسه می کنید؟ کجای فوتبال انگلیس به فوتبال ایران شباهت دارد؟ "

دایی در مورد تاثیر استمرار خشونت توسط صادقیان روی محرومیت شدید این بازیکن اظهار داشت:"سال گذشته صادقیان به علت آرنج زدن به بازیکنان حریف یک جلسه محروم شد و از آن به بعد دیگر این حرکت را تکرار نکرد اما این بازی اولین باری بود که به داور پرخش می کرد."

مربی پرسپولیس با اعتراض به عملکرد کمک داور بازی پرسپولیس – فولاد اظهار داشت:" از آقای اکبریان عذرخواهی می کنم اما چرا کمک داور روی صحنه هند  پرچم خود را بلند نکرد؟"

وی افزود:" صادقیان از بازیکنانی بود که شانس رسیدن به تیم ملی را داشت اما سه ماه از فوتبال او با این تصمیم نابود خواهد شد. هر چند که مسلما پرسپولیس بازیکنانی دارد که جای او را پر کنند."

 

"سیاسی 20 برابر بیشتر از من مصاحبه کرد"

بخش دوم مصاحبه تلفنی علی دایی با برنامه 90 به اختلافات در هیئت مدیره پرسپولیس اختصاص داشت.

وی در مورد حرفهای سیاسی که نقل قول خود در مورد برکناری دایی را تکذیب کرده بود، اظهار داشت:" آقای سیاسی متاسفانه حرفهای خود را تکذیب می کند اما در زمان انجام این مصاحبه یکی از دوستان من درست در کنار او نشسته بود.هیچ کس حق دخالت در امور کادر فنی را ندارد. کار مستطیل سبز فقط به من مربوط است."

مربی پرسپولیس اظهار داشت:" مشکلات را بگویم یک کتاب جمع می شود. ترجیح می دهم در آرامش فعالیت کنم. برای سیاسی احترام زیادی قائل هستم. باشگاه پرسپولیس سخنگو دارد اما آقای سیاسی 20 برابر بیشتر از من مصاحبه کرده است."

دایی در مورد عملکرد پرسپولیس در مقابل فولاد گفت:" آن بازی بدترین بازی دوران مربیگری من بود. خیلی بد عمل کردیم. در حد یک پنجم سطح تمریناتمان نیز ظاهر نشدیم. البته به توانایی های بازیکنان و کادر فنی ایمان دارم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد