نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

قلعه‌نویی : در بازی فردا مصدومی نداریم و امیدوارم با تکمیل تمرین بازیکنان به مصاف سپاهان برویم.

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به نظر من دیدار سپاهان و استقلال فینال زود هنگام لیگ نیست و ما ۱۲ هفته دیگر را در پیش داریم.

                                                                                                                              امیر قلعه نویی

  امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: دو سالی که من در این تیم حضور داشتم جزو بهترین سالهای زندگی من بود و همیشه به همین سبب از اصفهان به عنوان بهترین خاطرات زندگی‌ام نام می‌برم؛ از شخص ساکت و پورسینا متشکرم که در این سالها برای پیشرفت سپاهان به من کمک کردند و به واقع باشگاه سپاهان به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی کامل نام برده می‌شود. 

وی افزود: من این فرهنگی بودن را در بدنه هیئت مدیره باشگاه می‌بینم و از همه طلایی‌پوشان به همین سبب تشکر می‌کنم. 

سرمربی استقلال تهران درباره مصاف تیمش برابر سپاهان عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به نظر من این دیدار فینال زود هنگام لیگ نیست و ما 12 هفته دیگر را در پیش داریم بلکه شرایط خاص این بازی آن را در برابر دیدگان حساس کرده است.

وی بیان کرد: استقلال و سپاهان در2  بازی گذشته برای خودشان شرایط خاصی را ایجاد کردند؛ سپاهان از نظر خط حمله قدرت خاصی دارد و مثلث آتشینی که ایجاد کرده، برای هر تیم خطرناک است؛ بازیکنان جوان خوبی در این تیم بازی می‌کنند و مهمترین اساسی که در این تیم وجود دارد تماشاگران و مردم عاشق سپاهان است که انگیزه خوبی را برای بازیکنان ایجاد کرده است. امیدوارم این بازی به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های لیگ باشد. 

قلعه‌نویی افزود: کرانچار در 4 سالی که در سپاهان حضور داشته منشاء خیلی خدمات خوبی برای سپاهان بوده؛ من در سفری که دقایقی پیش به اصفهان داشتم در هواپیما از استاندار اصفهان، شهردار اصفهان، نمایندگان استان اصفهان و سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه خواهش کردم ورزشگاه نقش جهان را تکمیل کنند تا دوباره جان کسی به خطر نیفتد و امیدوارم هر چه زودتر این ورزشگاه تکمیل شود و مردم اصفهان بتوانند بازی را در نقش جهان تماشا کنند.

وی درباره عدم حضور امیرحسین صادقی و حمودی در قلب دفاع تیم استقلال تصریح کرد: در زمانی که ما قصد تکمیل لیگ را داشتیم روی این دوبازیکن حساب ویژه‌ای باز کردیم اما به تبع با مصدومیت این دو مشکلاتی ساختاری برای تیم ما مواجه شد. در بازی فردا خط حمله این تیم از قدرت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند برای ما خطرناک باشد اما امیدوارم هر چه زودتر امیرحسین صادقی و علی حمودی به تیم ما بازگردند و ما برای فردا ساختار ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. 

سرمربی استقلال با اشاره به جدایی بحث‌برانگیز احمد جمشیدیان از استقلال خاطرنشان کرد: جمشیدیان بازیکن خوبی بود که در دو سالی که من در سپاهان حضور داشتم به من کمک کرد؛ پس از مصدومیت وی نتوانست در استقلال بازی کند و در هفته‌های آخر که این فرصت را پیدا کرد که در ترکیب تیم حضور داشته باشد بازی ویژه‌ای به نمایش نگذاشت و در کل کمتر از 500 دقیقه برای استقلال بازی کرد. 

وی خاطرنشان کرد: در طول آغاز تمرینات استقلال مدیر برنامه‌های این بازیکن چند باری با من تماس گرفت و از من خواست برای جمشیدیان کاری بکنم به دلیل اصرار بیش از حد وی من به امیرهوشنگ سعادتی گفتم اگر جمشیدیان از تیم دیگری پیشنهاد دارد به آن تیم برود. باز پس از 7 یا 8 روز سعادتی پیش من آمد و از من خواست به جمشیدیان کمک کنم من از آنجا که جمشیدیان را دوست داشتم وی را در ترکیب تیم در اردوی ترکیه قرار دادم اما او نتوانست انتظاراتی که باشگاه از وی داشت را به اجرا بگذارد. 

قلعه‌نویی گفت: در این زمان به خاطر علاقه من به جمشیدیان از او خواستم که نیم فصل اول را به دلیل اینکه از شرایط آرمانی خود دور است در کنار تیم تمرین کند. حتی به او گفتیم وقتی که مصدومیت او در ایران حل نشد حاضریم وی را به خارج از ایران برای مداوا بفرستیم و همزمان به او حقوق هم بدهیم؛ چنین شرایطی را برای امین متوسل‌زاده بازیکنی که فصل گذشته شرایط بهتری داشت ایجاد کنیم که وی هم در کنار تیم تمرین کند. من اگر آدم بدی بودم با جمشیدیان اینگونه رفتار نمی‌کردم متاسفانه آنها همه حقیقت را نمی‌گویند من به نوعی می‌خواستم به جمشیدیان کمک کنم متاسفانه رسانه‌هایی که با من مشکل دارند مشکل جمشیدیان را در تیتر اخبار خود قرار دادند اما حرفی از متوسل‌زاده نزدند. 

وی افزود:  طبیعتا دو تیم فردا برای برد به میدان می‌آیند یک تیم امکان دارد در خط حمله و دفاع به ترتیب شرایط لازم تغییراتی را ایجاد کند یعنی هجومی بازی کند یا تدافعی. ما در نظر داریم در مصاف با سپاهان ارتباط بین خط هافبک و حمله سپاهان را قطع کنیم البته همه چیز در میدان بازی به نمایش گذاشته می‌شود. 

سرمربی استقلال بیان کرد: من قبول داریم در بازی‌هایی تاکنون در فصل جدید انجام داده‌ایم در نیمه نخست بازی مشکلاتی را داشتیم اما در طول هفته روی این مسئله حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و از این مشکل جلوگیری می‌کنیم. 

وی افزود: در زمانی که من در سپاهان بودم وقتی که همه تیم‌های قدرتمند آسیا را یکی پس از دیگر کنار می‌گذاشتیم و با اقتدار شکست می‌دادیم مشکلاتی برای من ایجاد شد و من در نظر گرفتم برای اینکه به سپاهان لطمه‌ای نخورد حتی من به ساکت مدیر عامل آن زمان گفتم زیر دو ماه شما را از پست ریاست کنار می‌گذارم. سپاهان آن زمان از اشتباهات حسینی ضرر زیادی دید و به همین سبب من حسینی را در زندگی فوتبالی خودم نمی‌بخشم. 

قلعه‌نویی افزود: در بازی فردا مصدومی نداریم و امیدوارم با تکمیل تمرین بازیکنان به مصاف سپاهان برویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد