نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

سرقت دوباره از آرش برهانی

آرش برهانی را باید بدشانس‌ترین فوتبالیست ایران نامید. به نظر شما بازیکنی که در عرض 72 ساعت دوبار مورد سرقت قرار می‌گیرد بدشانس نیست؟

                                                                                                                                

 

‌ دوباره سرقت از آرش برهانی؛ خیلی بدشانسی.
واقعاً بدشانس هستم. این برای دومین بار بود که ماشین‌هایم توسط دزدان مورد لطف و عنایت قرار گرفت.

‌ ماشین‌هایت؟!
سه روز پیش بود که فهمیدم شیشه ماشینم شکسته است. دیدم یک کیف باارزش و گران‌قیمت را که از دبی خریده بودم به سرقت برده‌اند. امروز (دیروز) هم همسایه‌ها خبر دادند شیشه خودرویت شکسته است این بار تمامی مدارکم و مقداری پول را دزدیده بودند.

‌ پول زیادی بود.
اصلاً بحث پول نیست، مقداری پول بود. مدارک مهمی را که داشتم سرقت کرده‌اند و این مدارک برایم ارزش زیادی دارد. از صبح پیگیر کارهایم بودم، رفتم کلانتری شکایت کردم واقعاً جا دارد از کلانتری 103 گاندی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. این عزیزان زحمت بسیاری می‌کشند نه اینکه من رفتم و پیگیر کارهایم هستم چنین حرفی بزنم نه بلکه برای آسایش و آرامش مردم منطقه سنگ تمام می‌گذارند، با تمامی مردم برخورد خوبی دارند واقعاً درود به شرف‌شان.

‌ حالا چی شد.
مراحل مقدماتی کار را انجام دادم و حالا باید پیگیر مدارکم باشم. گم شدن مدارک خیلی بد است از دزد محترمی که این مدارک را برده است خواهش می‌کنم آنها را در صندوق پست بیندازد و یه کاری کند تا به دستم برسد. دعایش هم می‌کنم اگه مدارکم را پس بدهد.

‌ مثل اینکه دزد تو را می‌شناسد. او هم فکر می‌کند فوتبالیست‌ها پولدار هستند و مشتری ماشین‌هایت شده است.
نه بابا! شاید، نمی‌دانم؛ چی بگم، این هم از شانس من است. این همه ماشین و در سه روز دوبار من مورد سرقت قرار می‌گیرم. البته قسمت است حتماً خیر و صلاحی دارد. هیچ ناراحتی از وسایل و پول‌هایی که دزدیده شده ندارم ناراحتی‌ام فقط مدارک است و باز امیدوارم آقای سارق اگر مصاحبه مرا می‌خواند مدارکم را بازگرداند.

‌ به نظر می‌رسد بستن بازوبند کاپیتانی استقلال خوش‌یمن نبوده است.
نه این‌طور نیست. من این‌جور فکر نمی‌کنم؛ ربطی ندارد.

‌ حالا نظرت درباره بازی با سپاهان چیست.
فقط امیدوارم بازی خوبی شود و نتیجه بگیریم. درباره فوتبال بعداً حرف می‌زنم در یک زمان خوب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد