نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

حواشی بازی ایران و پورتوریکو :مصاحبه کواچ و معروف

خبرگزاری تسنیم:

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نگران مسائل روحی بازیکنانم بودم که شاید در این بازی دردسر ساز شود ولی بازیکنان من عالی بازی کردند.

                                                                                                                           اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پورتوریکو در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: من فکر می‌کنم که بعد از پیروزی روز گذشته، طبیعی بود که بهتر بازی کنیم. من خوشحالم چون نگران مسائل روحی بازیکنانم بودم که شاید در این بازی دردسر ساز شود ولی بازیکنان من عالی بازی کردند.

کواچ ادامه داد: بازیکنان ایران 16 دفاع منجر به امتیاز در دیدار با پورتوریکو داشتند که به شما تصویر روشنی از بازی می‌دهد. ما در طول لیگ جهانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به سختی کار کردیم و این پیروزی‌ها نتیجه آن تمرین‌ها است.



 سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل پورتوریکو با اشاره به حرف‌های روز گذشته خود مبنی بر تصمیم ملی پوشان برای پیروزی در این بازی و تمام کردن مرحله اول با پیروزی، اظهار داشت: ما خوب می‌دانستیم که اگر مثل ایتالیا به پورتوریکو میدان بدهیم، کار از دست‌مان خارج می‌شود. پس روی بازی متمرکز شدیم و در تمام طول بازی هم تمرکزمان را از دست ندادیم.

معروف ادامه داد: ما امروز خوب سرویس زدیم و دریافت حریف را به مشکل انداختیم. امیدوارم نمایش خوبی در مرحله دوم داشته باشیم و نتیجه بازی‌های دیگر هم به کمک‌مان بیاید تا بتوانیم به مرحله سوم مسابقات راه پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد