نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

اولین مصاحبه درخشان به عنوان سر مربی پرسپولیس

ورزش سه :

در یکی از شلوغ ترین روزهای سالن کنفرانس مطبوعاتی سازمان لیگ‌برتر حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس پاسخگوی خبرنگاران بود.

                                                                                                                     درخشان در رابطه با اتفاقات اخیردر کنفرانس مطبوعاتی صحبت هایی کرد که می‌ خوانید:

پرسپولیس تیم بزرگی است و بزرگان و اسطوره های زیادی در این تیم بازی کردند و من هم با اجازه از آنها کارم را شروع کردم. من یک دقیقه هم برای پرسپولیس کم نمی گذارم. فوتبال حرفه ای همین است و چمدان ما مربیان همیشه پشت در است و این رفت و آمدها طبیعی است. هدف ما کمک به پرسپولیس است وامیدوارم خدا توفیق این کار را به من بدهد تا باعث سربلندی و افتخار پرسپولیس بشوم.

درخشان در ادامه افزود: پرسپولیس دراین چند بازی نتایج خوبی نگرفته وامتیازات جالبی نگرفته است و شرایط خوبی ندارد. ما می‌ خواهیم گام مثبتی برای موفقیت پرسپولیس را برداریم. با برنامه ها وتمریناتی که داریم در آینده به شرایط خوبی می‌ رسیم. پرسپولیس را به شرایط خوب گذشته می‌ رسانیم.

او در مورد حضورش در پرسپولیس هم صحبت کرد: من اعتقاد دارم برای موفق شدن باید ریسک کرد. برای موفقیت باید ریسک کرد من تجربیاتی از این دست را دارم البته نه در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بلکه در تیم شهرداری تبریز که هفدهم جدول بود را با 20 گل خورده تحویل گرفتم شهرداری هفدهم جدول بود. به این تیم کمک کردم دو بازیکن هم به تیم ملی فرستادم. سعید دقیقی و میثم بائو.در پرسپولیس شرایط سخت و سنگین است و من هم ریسک کردم اعتقاد دارم می‌توانم به این تیم کمک کنم. می‌دانم پرسپولیس چه جایگاهی دارد، برخی از دوستان هم نمی‌خواهند ما موفق شویم، من سابقه مربیگری در پرسپولیس را داشته‌ام. من می‌ توانم به پرسپولیس کمک کنم و می‌ خواهم به پرسپولیس اکسیژن بدهم.

نمی‌ دانستم دایی سر تمرین است

وقتی که به من اطلاع دادن برای سرمربیگری پرسپولیس بیایم، به من گفتند تصمیم را گرفته اند و آقای رحیمی قرار است آن را به آقای دایی ابلاغ کند. من به مسائل حاشیه ای کاری ندارم و دیروز هم در شرایطی به زمین تمرین رفتم که فکر نمی‌ کردم این دوستان آنجا باشند.

انتقاد من از دایی فنی بود

همه ما داریم برای هواداران تلاش می‌ کنیم پرسپولیس ملک شخصی من یا کس دیگری نیست، هر کاری می‌ کنیم برای جلب رضایت مردم است. من اطلاع ندارم که چرا قبلا پول وارد پرسپولیس نشده و الان چرا می‌ شود چون اطلاعات کافی در این زمینه ندارم. اگر از علی دایی ایراد گرفته ام، ایراد من فنی بوده است. پرسپولیس خوب بازی نمی‌ کرد والا بیش از این ها امتیاز می‌ گرفت. تاکید می‌ کنم انتقاد من فنی بوده و پرسپولیس می‌ توانست خیلی بهتر از این بازی کند، پرسپولیس انتظارات را براورده نکرده و امتیازهای خوبی هم نگرفته. من یک آدم فنی هستم و اعتقاد دارم ÷رس نباید این جایگاه باشد. از حالا هم که سرمربی شده اسم به همه حق می‌ دهم انتقاد کنند وقتی که تیم نتیجه نمی‌ گیرد باید به بقیه حق داد که انتقاد کنند. نمی‌ شود به آدم ها گفت از تیمی که از 28 امتیاز 8 امتیاز گرفته انتقاد نکنند.

دستیاران من

حسین عبدی تحصیلات خوبی دارد، بازیکن سابق پرسپولیس است و دوره های خوبی در مربیگری دیده. نادر باقری و آقای مومنی هم که بدنساز تیم ماست به جمع تیم ما اضافه شده اند. من به یکی، دو تا از دوستان پیشنهاد کردم که به ما اضافه بشوند.

من از کره ماه نیامده ام

من بحرانی بدتر از این را زمانی که آقای پروین از پرسپولیس رفت پشت سر گذاشته ام. تماشاگران باید بدانند که من از کره ماه نیامده ام. من 13 سال و 6 ماه مربی تیم‌ملی‌ و بازیکن پرسپولیس بوده ام. من اگر برگشتم به عنوان یک پرسپولیی برگشته ام. این طبیعت فوتبال است که آدم ها بیایند و بروند. فوتبال یک فلسفه دیگری دارد و من قلبا امیدوارم رو سفید از میدان خارج بشود. من تا پایان فصل قرارداد دارم موقت، ممکن است یک شبه باشد یا 10 ساله اما من تا پایان فصل قرارداد دارم و امیدوارم در پست خودم باقی بمانم.

هیچ کس با من صحبت نکرده بود

خدا شاهد است 48 ساعت قبل از اینکه حکم من را بدهند با من صحبت کردند. من هم گفتم من ناجی نیستم و شما هم باید کمک کنید و به جز این هیچ صحبت و هیچ حرفی زده نشد.

پیروزی مال مربیان قبلی است

امروز من به اندازه 20 دقیقه برای تیم کار کردم و نمی‌ توانم معجزه بکنم. اگر موفقیتی به دست بیاید قطعا مال کادرفنی قبلی است. از شنبه من می‌ توانم آن چیزی که در ذهن دارم را در پرسپولیس پیاده کنم.

من را با احترام برکنار کنند

عرف دنیا این است که هر لحظه ممکن است سرمربی تغییر کند. امشب هیات مدیره تصمیم می‌ گیرد و آقای درخشان خوب نیست و باید برود. برای اینکه ما از بحران خارج بشویم باید یک تصمیم بگیرم. آنها هزینه می‌ کنند و برای باشگاه نگران اند، این حق طبیعی باشگاه است که تصمیم بگیرند اما اگر اتفاق ناگواری رخ داد و جابجایی خوب اتفاق نیافتد باز بگذارید به حساب آدمی های که وظیفه شان را انجام ندادند. ما آدم های عاطفی هستیم و به هر حال بعضی اتفاقات برایمان بزرگتر جلوه می‌ کند. امیدوارم اگر فردا باز خواستند من را بردارند با احترام بدارند. هواداران بدانند بودن یا نبودن من چندان مهم نیست.

تعهدنامه مضاعف
در اواسط کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاران به حمید درخشان گفتند که باید فرم تعهد مضاعف اجرا کند، درخشان جواب داد: ما تابع قوانین فدراسیون هستیم حتی اگر فدراسیون بگوید من نمی‌ توانم روی نیمکت بنشینم من از بالا بازی را تماشا خواهم کرد. ما چیزی را نمی‌ خواهیم جابجا کنیم و قانون روی چشم ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد