نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

پیام علی کریمی به رقیبان

خبرگزاری تسنیم:

مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کسانی که انتظار داشتند جای من در تیم ملی باشد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم آنها مرا حلال کنند.

                                                                                                                         علی کریمی و کارلوس کی روش  علی کریمی پس از انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی در نشست خبری که کارلوس کی‌روش هم حضور داشت عنوان کرد: از علی کفاشیان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم.

وی افزود: این افتخار نصیب من شده بود که به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی باشم و اکنون به عنوان یک عضو کوچکتر در کادر فنی تیم ملی حضور دارم و امیدوارم مثمرثمر باشم.

مربی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: جا دارد از کسانی که انتظار داشتند جای من در تیم ملی باشد عذرخواهی کنم و امیدوارم آنها مرا حلال کنند. سعی و تلاشم این است که به عنوان کمک مربی تجربیاتم در تیم ملی را در اختیار بازیکنان قرار دهم.

کریمی ادامه داد: برای شروع مربیگری افتخار بزرگی برای من است که کنار کارلوس کی‌روش حضور داشته باشم و این تجربه‌ بزرگی خواهد بود که از تجربیات ارزشمند او استفاده کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد