نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

برنده کفش طلای اروپا :برای ال‌کلاسیکو صددرصد آماده‌ام + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در مراسم دریافت جایزه آقای گلی خود در فصل گذشته فوتبال اروپا به هواداران قول داد نمایش قابل قبولی در اولین بازی خود برای کاتالان‌ها به نمایش بگذارد.


                                                                                                                           لوئیز سوارز  

لوئیز سوارز، شب گذشته (چهارشنبه) در مراسمی که هر ساله توسط نشریه مارکا در بارسلونا برگزار می‌شود، کفش طلای اروپا، جایزه به ثمر رساندن بیشترین گل در تمامی لیگ‌های اروپایی فصل گذشته را از دستان کنی دالگلیش، سرمربی پیشین خود و اسطوره تیم لیورپول دریافت کرد.

سوارز که در حال سپری کردن روزهای پایانی محرومیت چهار ماهه خود به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2014 است، فصل گذشته به همراه لیورپول در لیگ برتر انگلیس 31 گل به ثمر رساند تا در کنار کریستیانو رونالدو آقایان گل فوتبال اروپا در فصل 14-2013 باشند.

او که تابستان امسال با قراردادی 86 میلیون پوندی از لیورپول راهی بارسلونا شد، 25 اکتبر (سه آبان) به میادین بازمی‌گردد و این در حالی است که در همان هفته بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل میهمان رئال مادرید است. سوارز که تاکنون تنها اجازه بازی در دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورش و بارسلونا را داشته است، قول داد که در اولین جدال آبی‌واناری‌ها با رئال مادرید در این فصل با تمام توان خود برای کمک به بارسا تلاش کند.

سوارز 27 ساله اظهار داشت: اینکه قرار است اولین بازی‌ام را برای بارسلونا در سانتیاگوبرنبائو انجام دهم بسیار خاص است. پیش از این در یکی دو بازی که برای اروگوئه (در دیدارهای دوستانه برابر عربستان و عمان) به میدان رفتم، نتوانستم بازی کنم اما حالا از نظر فیزیکی بسیار خوب هستم، بهتر از آنچه که انتظارش را داشتم. من برای ال‌کلاسیکو صددرصد آماده‌ام.

سوارز افزود: تطبیق پیدا کردن با بازی بارسلونا برای من مشکلی نیست. من فقط می‌خواهم به زمین بازی بروم و تفریح کنم. من در تیمی هستم که همیشه آرزویش را داشتم. در این تیم هم سعی می‌کنم همان کارهایی را انجام دهم که در لیورپول انجام می‌دادم، هر کاری که سرمربی از من می‌خواهد و گل‌های مهم را به ثمر برسانم. می‌خواهم از تمام هم‌تیمی‌های پیشینم در لیورپول، مربیانم و هواداران این تیم تشکر کنم، چون بدون آنها نمی‌توانستم به اینجا برسم.

مهاجم پیشین لیورپول درباره رسیدن به افتخار کسب توپ طلا برای اولین بار هم گفت: از نظر شخصی کسب چنین جوایزی همیشه خوشایند است اما این جوایز بدون کمک هم‌تیمی‌های‌تان به دست نمی‌‌آید و بدون کار گروهی روزمره این افتخارات حاصل نمی‌شوند. برای من مایه افتخار است که این جایزه را در سطح جهانی با بازیکنان مهمی مانند کریستیانو رونالدو تقسیم می‌کنم.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد