نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

صادقیان: مصدومیتم جدی نیست/ روحیه‌ام را نباخته‌ام

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه مصدومیتم جدی نیست و قسمت باشد در دربی به میدان خواهم رفت.

                                                                                                                          پیام صادقیان  

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خوشبختانه جواب MRI نشان داد که مصدومیتم جدی نیست و فقط رباط داخلی زانویم با کشیدگی مواجه شده است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مصدوم شدم هرگز روحیه خود را نباختم و با خود گفتم هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. در حال حاضر هم شرایط روحی‌ام خیلی خوب است و تمام تلاش خود را می‌کنم تا هر چه زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنم.

صادقیان در پاسخ به این سؤال که آیا به دربی خواهد رسید یا نه، گفت: فکر می‌کنم تا دربی شرایط تمرین کردن را پیدا کنم و قسمت باشد در این دیدار به میدان خواهم رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد