نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مهدی طارمی : شماره هفده‌های پرسپولیس در دربی گل زدند من هم می‌زنم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که می‌خواهد با شماره ۱۷ این تیم دروازه استقلال را در دربی باز کند.

                                                                                                                        

مهدی طارمی با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از دربی پایتخت با استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه در این مدت تمرینات منظمی را انجام داده‌اند. تمام مجموعه پرسپولیس آماده دربی است و می‌خواهیم با پیروزی در این مسابقه هم به کورس قهرمانی برگردیم و هم کاری کنیم تا در نیم‌فصل دوم ورزشگاه برای بازی‌های پرسپولیس پر شود.

وی ادامه داد: شرایط دربی ارتباطی به جایگاه پرسپولیس و استقلال در جدول ندارد. امیدوارم این پرسپولیس باشد که بتواند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند و در نهایت برنده دربی شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی کردن در دربی استرس ندارد، خاطرنشان کرد: من در فوتبال از هیچ چیز نمی‌ترسم. اول فصل خیلی‌ها می‌گفتند به پرسپولیس نرو چون بازی‌ات نمی‌دهند اما من این کار انجام دادم و به بازیکن فیکس پرسپولیس هم تبدیل شدم. برای دربی ترس خاصی ندارم ولی کمی استرس بین همه بازیکنان هست. با این وجود سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در دربی به نمایش بگذارم.

طارمی افزود: تمام مهاجم‌های شماره 17 پرسپولیس مانند پیوس و مهدوی‌کیا به استقلال گل زده‌اند و من هم تلاش می‌کنم تا این رکورد را حفظ کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد