نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

هنوز از او دلگیرم اما ...

محمدخانی:درخشان‌برای‌پرسپولیس بدرد بخور بود

ناصر محمدخانی مهاجم برجسته پرسپولیس و تیم‌ملی در سه دهه 50، 60 و 70، در ابتدای حضور درخشان در پرسپولیس از او بسیار ناراضی بود، او انتظار داشت مثل سابق، درخشان او را مورد مشورت قرارداده، تلفنی بزند و دعوتی برای همکاری کند اما ...

                                                                                          از ناصر محمدخانی خواستیم درباره وضعیت امروز پرسپولیس بگوید و او در چند بخش چنین گفت:

پرسپولیس نباید باج بدهد
شرایط پرسپولیس بهتر شده است، با پیروزی برابر استقلال، شرایط بهتر هم شده است. امیدوارم مسیر پرسپولیس با همین روند ادامه پیدا کند هر چند تیم نباید به حریفان کوچک شهرستانی مثل گسترش فولاد از این به بعد امتیاز دهد.

هنوز از او انتظار دارم
از درخشان گله داشتم، حالا هم دارم. با او 25 سال زندگی کردم و خیلی کارها برایش کردم. در پرسپولیس و تیم‌ملی و قطر با هم بودیم، توقع داشتم حداقل زنگی بزند و مشورتی کند. همانطور که او هم از من انتظار داشت برایش کارهایی کنم که کردم به هر حال هنوز از او ناراحتم اما کارنامه اش در پرسپولیس خوب بوده است.

با چنگ و دندان ذوب‌آهن را ببرند
پرسپولیس کار سختی در بازی های این هفته دارد. با 6 غایب شاید پیروزی برابر نفت که حالا قدر شده است و خودش را مدعی قهرمان کرده، غیرممکن باشد اما پرسپولیس هر چقدر هم کمبود داشته باشد و یا دشواری کار کند، حتی اگر جلوی ذوب‌آهن 10 یار مصدوم داشته باشد باید جام‌حذفی را با چنگ و دندان بگیرد. در جام‌حذفی بعد از سپاهان و فولاد حالا تراکتورسازی و استقلال هم حذف شده اند و پرسپولیس در تهران باید با ذوب‌آهن بازی کند، انگار یک جریانی دارد می‌ گوید: بفرما جام‌حذفی را بگیر!
 


منبع خبر: ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد