نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

سلیمان فلاح: خیلی استقلالی بودم و هستم

میلاد سلیمان فلاح امروز رسما استقلالی شد. او با جدایی از نفت‌مسجدسلیمان به عنوان اولین خرید آبی ها در نیم فصل به این تیم پیوست.

                                                                                              سلیمان فلاح در مورد حضورش در استقلال گفت: 4، 5 هفته مانده بود به اتمام نیم فصل متوجه شدم که باشگاه استقلال خواهان من است. من هم با باشگاه نفت صحبت کردم و گفتم مشکلات خانوادگی دارم و واقعا هم دارم. هم این مساله و هم پیشنهاد از چنین باشگاه بزرگی باعث آمدنم به این تیم شد.

او نسبت به انتقاداتی که به خریدش شد اینگونه عکس العمل نشان داد: قطعا در زمین فوتبال جواب همه آنها را می‌ دهم وقتی از این بازیکن سوال شد از عملکردش در نفت‌مسجدسلیمان راضی بوده پاسخ داد: در نفت در اکثر بازی ها در پست خودم یعنی حمله بازی نمی‌ کردم. به هر حال ما به خاطر مصدومیت و سرباز شدن بازیکنانمان کمبود مهره داشتیم و شرایط تیمی مان خوب نبود برای همین در پست هافبک بازی می‌ کردم. آمار گلزنی تیم کلا خوب نبود و این مساله روی من هم تاثیرگذاشته بود.

سلیمان فلاح در مورد شرایط بد استقلال گفت: از الان به بعد عضوی از این خانواده هستم و چه بازی به من برسد چه نرسد می‌ خواهم به این تیم کمک کنم. تمام تلاشم را می‌ کنم تا هم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم هم دل هواداران را شاد کنم. به هر حال بحث رقابت در همه جا مطرح است. با تمام قوا تلاش می‌ کنم تا در ترکیب ثابت جای گیرم.

سلیمان فلاح در آخر افزود: من خیلی استقلالی بودم و هستم و در حال حاضر به یکی از آرزوهایم رسیدم و از آقای قلعه‌نویی بخاطر حسن اعتمادش ممنونم.


منبع خبر: ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد