نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

برای دادن برنامه به باشگاه رفته بودم

درخشان: من گزینه اول پرسپولیس هستم.

در شرایطی که شایعه برکناری حمید درخشان و جانشینی برانکو ایوانکویچ به جای او شنیده می‌ شود، حمید درخشان قبل از آغاز تمرین امروز پرسپولیس اعلام کرد در پرسپولیس خواهد ماند.


                                                                                                                 


  سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: همانطور که در برنامه شب گذشته نود دیدید آقای نژادفلاح من را به عنوان گزینه اول باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و من کارم را در تیمم ادامه می‌ دهم.

درخشان افزود: امروز هم که به باشگاه رفته بودم حرفی از اولیتماتوم و این حرف ها نبود و من برای ارائه برنامه به باشگاه جلسه داشتم.

درخشان درباره اینکه آیا در بازی صبا خواهد نشست گفت: من سرمربی پرسپولیس هستم و با قدرت کارم را ادامه خواهم داد و به شایعات توجهی ندارم و تا هر وقت که از من بخواهند در باشگاه محبوبم حضور خواهم داشت.

تمرین امروز پرسپولیس از دقایقی پیش آغاز شده است.


منبع خبر: ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد